WEKO3
アイテム
Learning Analytics in blended-learning courses to estimate learners' attitude : a case of Kabul Polytechnic University, Afghanistan
http://hdl.handle.net/2298/00043846
http://hdl.handle.net/2298/00043846a3af4c24-0cd7-4cec-ad4a-8ba3542ac45f
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
|
![]() |
|
|
![]() |
|
Item type | 学位論文 / Thesis or Dissertation(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2021-05-20 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | Learning Analytics in blended-learning courses to estimate learners' attitude : a case of Kabul Polytechnic University, Afghanistan | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | Learning Analytics in blended-learning courses to estimate learners' attitude : a case of Kabul Polytechnic University, Afghanistan | |||||
言語 | en | |||||
言語 | ||||||
言語 | eng | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ | thesis | |||||
著者 |
SOKOUT, Hamidullah
× SOKOUT, Hamidullah |
|||||
別言語の著者 |
SOKOUT, Hamidullah
× SOKOUT, Hamidullah |
|||||
書誌情報 | 発行年 2021-03-25 | |||||
日本十進分類法 | ||||||
主題 | 377.5 | |||||
その他の言語のタイトル | ||||||
その他のタイトル | 修学姿勢推定のためのブレンデッド型コースにおけるラーニング・アナリティクス : アフガニスタン国カブール・ポリテクニック大学の事例 | |||||
出版者 | ||||||
出版者 | 熊本大学 | |||||
学位名 | ||||||
学位名 | 博士(学術) | |||||
学位授与機関 | ||||||
学位授与機関名 | 熊本大学 | |||||
学位授与年月日 | ||||||
学位授与年月日 | 2021-03-25 | |||||
学位授与番号 | ||||||
学位授与番号 | 17401甲学術第414号 | |||||
コメント | ||||||
自然科学教育部 工学専攻 | ||||||
学位番号 | ||||||
甲博学第414号 |