WEKO3
アイテム
A call for more qualitative approaches to second/foreign language classroom research : Why? What? How?
http://hdl.handle.net/2298/3277
http://hdl.handle.net/2298/3277b6949eb8-ffab-40d7-924e-a31b4f966aae
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2007-05-02 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | A call for more qualitative approaches to second/foreign language classroom research : Why? What? How? | |||||
言語 | ||||||
言語 | jpn | |||||
キーワード | ||||||
主題 | Qualitative, Quantitative, Ethnographic, Grounded Theory | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
著者 |
Laskowski, Terry
× Laskowski, Terry |
|||||
別言語の著者 |
ラスカウスキー, T.
× ラスカウスキー, T. |
|||||
書誌情報 |
文学部論叢 巻 95, p. 1-19, 発行年 2007-03-05 |
|||||
フォーマット | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | application/pdf | |||||
形態 | ||||||
1131734 bytes | ||||||
著者版フラグ | ||||||
出版タイプ | VoR | |||||
日本十進分類法 | ||||||
主題Scheme | NDC | |||||
主題 | 807 | |||||
出版者 | ||||||
出版者 | 熊本大学 | |||||
資源タイプ | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | 論文(Article) | |||||
資源タイプ・ローカル | ||||||
紀要論文 | ||||||
資源タイプ・NII | ||||||
Departmental Bulletin Paper | ||||||
資源タイプ・DCMI | ||||||
text | ||||||
資源タイプ・ローカル表示コード | ||||||
02 | ||||||
コメント | ||||||
コミュニケーション情報学科篇 |