WEKO3
アイテム
{"_buckets": {"deposit": "6100bd39-6769-4549-acde-d0579c503700"}, "_deposit": {"created_by": 12, "id": "33035", "owners": [12], "pid": {"revision_id": 0, "type": "depid", "value": "33035"}, "status": "published"}, "_oai": {"id": "oai:kumadai.repo.nii.ac.jp:00033035", "sets": ["562"]}, "author_link": ["146687"], "item_15_biblio_info_6": {"attribute_name": "書誌情報", "attribute_value_mlt": [{"bibliographicIssueDates": {"bibliographicIssueDate": "2021-12-16", "bibliographicIssueDateType": "Issued"}, "bibliographicPageEnd": "154", "bibliographicPageStart": "141", "bibliographicVolumeNumber": "70", "bibliographic_titles": [{"bibliographic_title": " 熊本大学教育学部紀要 ", "bibliographic_titleLang": "ja"}]}]}, "item_15_publisher_36": {"attribute_name": "出版者", "attribute_value_mlt": [{"subitem_publisher": "熊本大学教育学部", "subitem_publisher_language": "ja"}]}, "item_15_source_id_7": {"attribute_name": "ISSN", "attribute_value_mlt": [{"subitem_source_identifier": "21881871 ", "subitem_source_identifier_type": "PISSN"}]}, "item_15_source_id_9": {"attribute_name": "書誌レコードID", "attribute_value_mlt": [{"subitem_source_identifier": "AA12653153 ", "subitem_source_identifier_type": "NCID"}]}, "item_15_version_type_19": {"attribute_name": "著者版フラグ", "attribute_value_mlt": [{"subitem_version_resource": "http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85", "subitem_version_type": "VoR"}]}, "item_creator": {"attribute_name": "著者", "attribute_type": "creator", "attribute_value_mlt": [{"creatorNames": [{"creatorName": "Shiraishi, Yoichi", "creatorNameLang": "en"}, {"creatorName": "白石, 陽一", "creatorNameLang": "ja"}, {"creatorName": "シライシ, ヨウイチ", "creatorNameLang": "ja-Kana"}], "nameIdentifiers": [{"nameIdentifier": "146687", "nameIdentifierScheme": "WEKO"}]}]}, "item_files": {"attribute_name": "ファイル情報", "attribute_type": "file", "attribute_value_mlt": [{"accessrole": "open_access", "displaytype": "detail", "download_preview_message": "", "file_order": 0, "filename": "KKK0070_141-154.pdf", "filesize": [{"value": "1.6 MB"}], "format": "application/pdf", "future_date_message": "", "is_thumbnail": false, "licensetype": "license_note", "mimetype": "application/pdf", "size": 1600000.0, "url": {"url": "https://kumadai.repo.nii.ac.jp/record/33035/files/KKK0070_141-154.pdf"}, "version_id": "82488be2-ffd9-4c98-927a-680831b5d56a"}]}, "item_language": {"attribute_name": "言語", "attribute_value_mlt": [{"subitem_language": "jpn"}]}, "item_resource_type": {"attribute_name": "資源タイプ", "attribute_value_mlt": [{"resourcetype": "departmental bulletin paper", "resourceuri": "http://purl.org/coar/resource_type/c_6501"}]}, "item_title": "生活指導における「トラブルを活かす」という歴史的原則の継承 : 「歌われざる英雄」の比喩から公教育の教師の役割を解明する試み", "item_titles": {"attribute_name": "タイトル", "attribute_value_mlt": [{"subitem_title": "生活指導における「トラブルを活かす」という歴史的原則の継承 : 「歌われざる英雄」の比喩から公教育の教師の役割を解明する試み", "subitem_title_language": "ja"}, {"subitem_title": "The inheritance of the historical principle of “utilizing trouble” in guidance practice : An attempt to explain the role of the teacher engaged in public education by utilizing the metaphor of \"unsung hero\"", "subitem_title_language": "en"}, {"subitem_title": "セイカツ シドウ ニオケル トラブル オ イカス トイウ レキシテキ ゲンソク ノ ケイショウ : ウタワレザル エイユウ ノ ヒユ カラ コウキョウイク ノ キョウシ ノ ヤクワリ オ カイメイ スル ココロミ", "subitem_title_language": "ja-Kana"}]}, "item_type_id": "15", "owner": "12", "path": ["562", "1474"], "permalink_uri": "http://hdl.handle.net/2298/00044564", "pubdate": {"attribute_name": "PubDate", "attribute_value": "2021-12-21"}, "publish_date": "2021-12-21", "publish_status": "0", "recid": "33035", "relation": {}, "relation_version_is_last": true, "title": ["生活指導における「トラブルを活かす」という歴史的原則の継承 : 「歌われざる英雄」の比喩から公教育の教師の役割を解明する試み"], "weko_shared_id": -1}
生活指導における「トラブルを活かす」という歴史的原則の継承 : 「歌われざる英雄」の比喩から公教育の教師の役割を解明する試み
http://hdl.handle.net/2298/00044564
http://hdl.handle.net/2298/000445644a47ee99-7753-4ada-ab8b-464fbdca8a5c
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2021-12-21 | |||||
タイトル | ||||||
言語 | ja | |||||
タイトル | 生活指導における「トラブルを活かす」という歴史的原則の継承 : 「歌われざる英雄」の比喩から公教育の教師の役割を解明する試み | |||||
タイトル | ||||||
言語 | en | |||||
タイトル | The inheritance of the historical principle of “utilizing trouble” in guidance practice : An attempt to explain the role of the teacher engaged in public education by utilizing the metaphor of "unsung hero" | |||||
タイトル | ||||||
言語 | ja-Kana | |||||
タイトル | セイカツ シドウ ニオケル トラブル オ イカス トイウ レキシテキ ゲンソク ノ ケイショウ : ウタワレザル エイユウ ノ ヒユ カラ コウキョウイク ノ キョウシ ノ ヤクワリ オ カイメイ スル ココロミ | |||||
言語 | ||||||
言語 | jpn | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
著者 |
白石, 陽一
× 白石, 陽一 |
|||||
書誌情報 |
ja : 熊本大学教育学部紀要 巻 70, p. 141-154, 発行年 2021-12-16 |
|||||
ISSN | ||||||
収録物識別子 | 21881871 | |||||
NCID | ||||||
収録物識別子 | AA12653153 | |||||
著者版フラグ | ||||||
出版タイプ | VoR | |||||
出版者 | ||||||
言語 | ja | |||||
出版者 | 熊本大学教育学部 |